Het gaat nog goed

4 augustus 2014 - Anglet, Frankrijk

hallo mensen,

Zoals jullie allemaal hopelijk begrijpen heb ik absoluut geen tijd voor zaken als het schrijven van een blog. Maar omdat ik het belangrijk vind dat jullie weten dat ik het naar mijn zin heb schrijf ik vandaag toch mijn verhaaltje.

Fucking veel meegemaakt. Surfen, stierenentertainment, slapen in duingebieden, slapen op dune de pyla (zeker de moeite waard om hier even een foto van te googlen), kraakpanden bezoeken in bordeaux, golfkarretjes stelen van campingmedewerkers, camperen met de van dronkelaars, camperen met Lau en Tom en ga zo maar door.

Momenteel sta ik op de camping in de tuin van een jeugdherberg/hostel. Het is hier elke avond feest met mensen vanuit de hele wereld. Gisteren toch mar even het een surfboard gehuurt om het nog een keer te proberen. Vandaag krijgen we surfles van een zwahilisch engels reizende surfer die al 10 jaar on the road is. Kortom het is hier geweldig! Mocht je niet weten waar je op vakantie wil volgend jaar, denk dan maar eens aan de Franse  Atlantische kust.

We leven nog, het gaat goed, we missen jullie, enz. enz.

Later